Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
Visma Administration, Fakturering & Förening
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Mita Jonsson
  • 0 Svar
  • 3 gilla
  • 36 Visningar
Från och med version 2019.2 av Visma Administration/Visma Fakturering/Visma Förening hittar du hjälp direkt inne i programmet. Chatboten Vera som även finns på vår hemsida har nu hittat in i programmet. Så om du har serviceavtal får du nu hjälp dygnet runt inne i ditt program.

Vera lär sig saker hela tiden och är det så att du inte får svar av Vera kan du välja att chatta med någon av mina kollegor på Supporten, förutsatt att vi har öppet den tiden du chattar 🙂 Chattar du med Vera när vi inte har öppet, kan du skapa ett ärende så svarar vi på det så fort vi hinner.

Om du har Visma Fakturering eller Visma Förening kan du i dagsläget inte chatta med vår support direkt i programmet, utan du får gå in på vår Kontakta oss-sida på vismaspcs.se

Du når Vera på flera sätt inne i ditt program
A Enklast är det att i Sidopanelen klicka på Chatbot. För att chatboten ska visas i sidopanelen behöver knappen Chatbot i menyraden vara aktiv. Läs mer i avsnittet Sidopanel » 
B Om du då vill ha informationen synlig, vilket kan vara praktisk - så kan du nåla fast Sidopanelen via nålen till höger.
C Uppe i menyraden finns Chatbot-knappen.
D Öppnar du fliken Hjälp hittar du Chatbot-knappen även här.

Medverkande