Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Ja du får såklart gärna vända dig hit, det var absolut inte menat på något annat vis!Det kan ju finnas experthjälp här i form av andra användare som kan svara på dina frågor precis som du skriver. Mitt svar var helt enkelt barabaserat på att jag inte hittar eller har konkretinformation om det men ett tips på att vända dig till bokföringsnämnden eller din redovisningskonsult som förhoppningsvis kan hjälpa dig om du inte får svar här. 🙂Ha en trevlig kväll!/My
HejDu bokför fakturan och kostnaden på vanligt sätt och med ordinarie kostnadskonto t ex 5010 Lokalhyra.Sedan kan du gå in på Åtgärder och Periodisera kostnaden. Välj till vilket datum kostnaden ska periodiseras t ex 2021-01-01 (nästa år) och under hur många perioder (månader) t ex 1 månad.Då periodiseras kostnaden från december 2020 till januari 2021.Att periodisera varje månad inom ett räkenskapsår kan vara lite överkurs men i praktiken fullt möjligt.MVHRoffaK
HejDet är enkelt och jag tror att du fixar det galant. Blir det strul så hör du av dig på forumet eller så kan du skicka ett mail till casperkonig@gmail.comså hjälper jag dig.MVHRoffaK
Tack
HejMed risk för att jag missförstått frågan svarar jag:Kundfakturan ska krediteras och kvittas bort.MVHRoffaK
Awesome