Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej Jonas, Nu ska länken fungera. 🙂 Ha en fin dag! /My
Går du i tankar på julbord och julfest? Läs vårt användartips om hur du bokför kalaset.
Hej Peter! Detvar inte helt lätt detta. Jag har letatoch letat information när det gäller en Ideell föreningmen är faktiskt inte helt säker på hur denna gåva/kostnad ska hanteras riktigt. Jag tyckeratt du ska vända dig till skatteverket, kolla med dem hurdet ska hanteras mer exakt. När du fått svar från dem så får du gärna återkomma om du vill ha ytterligare hjälp med hur detta ska tas upp rent bokföringsmässigt. Finns det andra användare med koll på detta så är det såklart också välkommet att skriva i tråden. 🙂 Ha en fin måndag! /My
Hej,Det ska betraktas som en kreditering av tidigare betalda leasingavgifter.Hade velat bifoga en pdf-fil här med information, men jag hittar tyvärr ingen sån möjlighet.Om du ger mig din mailadress så kan jag maila informationen till dig.MvhCarina
Skriv ut ett kontoutdrag på 2650 från bokföringen. Sedan går du igenom alla poster och ser var felet ligger. Sedan kan du justera verifikatet så att det ser ut som det skall.Mvh Lena
Awesome