Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej Mattias!Du har ett skuldebrev som reglerar räntevillkoren. Om det står i skuldebrevet att en årlig ränta utgår till samma räntesats som din fars bolån så är ett utdrag från din fars bank där räntesatsen framgår en lämplig verifikation.Glöm ej heller att skicka in kontrolluppgifter på den utbetalda räntan.MvhPer
Hej tack för svar.Platformen är shopify.När kunden gör beställningen så blir betalningen direkt (kortbetalningen) om in kund väljer klarna delbetalning.Så jag ser vart kunden kmr ifrån. Behöver jag då bara lägga till försäljningen som vanlig varuförsäljning via verfikation?
Hej, Efter vad jag kan förstå så ser allt korrekt ut och nu behöver du skapa en manuell verifikation att din försäljning, momsredovisning och ditt resultat ska bli korrekt. I instruktionenBokför försäljning av inventarie kan du läsa hur du gör steg för steg. Ha en fin dag! /Tinna
Hej, Förstår när jag läser på lite att din fråga inte har ett självklart svar utan att du behöver berätta lite mer så ska vi försöka hjälpa dig sedan. Skriv gärna igen och berätta så mycket som möjligt om affären. Är det ett aktiebolag eller en enskild firma som säljer? Gäller det en avstyckning?Hellre för mycketinformation än för lite 🙂 Välkommen att höra av dig! /Tinna
Tack så jättemycket för all hjälp! du har sparat mig dagar av förbryllning och gråa hår ❤️