Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Sofie_17
MEDLEM

Information till de anställda - Min Lön

Finns det någon informationsblad eller liknande som man skulle kunna ge sina anställda för att visa fördelarna med att ansluta sig till Visma Min Lön och få lönespecifikationen digitalt?

3 SVAR 3
sivlai
MEDLEM

Det är ju enda sättet för dem att se sina lönebesked numera, om man inte vill skriva ut dem och ge dem på papper el skicka per post!
Sofie_17
MEDLEM

Ja det var just det att jag i nuläget skickar de flesta per post och vill helst slippa det. De anställda får själva välja hur det vill göra och många är skeptiska till det digitala (de tyckte det var enkelt när de fick specen via mail). Tänkte bara om det fanns någon information man kunde skicka med lönespecen så de kan läsa om hur det fungerar och hur det ser ut?

Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej Sofie,

Va roligt att ni funderar på att använda Visma Min Lön. Vi har samlat all information du kan behöva på vår hemsida och där finns instruktioner och filmer men även länkar för att ladda ner appen till era telefoner. 

Här hittar du information om hur du kommer igång med Min Lön för företaget och hur du kommer igång med Min Lön som anställd 

Önskar dig en fin dag!

/Kristina