Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Jocke - JP Ekonomiservice
VISMA CERTIFIERAD BYRÅ

Får felmeddelande i Visma Lön Smart

Problem igen och blir utkastad från Lön smart eller får följande felmeddelande:

Suttit i eran telekö nu i 45min... 

Skärmavbild 2022-11-11 kl. 13.02.34.png

// Jocke - JP Ekonomiservice
1 SVAR 1
Malin Kjellberg
APPLICATION SPECIALIST

Hej @Jocke - JP Ekonomiservice 

 

Vi har testat att signera betalningar i Visma Lön Smart och får det att fungera både för SEB och Nordea, så detta är inget problem som drabbar alla våra kunder. När du kommer i kontakt med supporten kan vi felsöka vidare eftersom vi behöver veta vilket företag som problemet uppstår i.

 

/Malin