Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Kristina_R
MEDLEM

Får felmeddelande på boföringsunderlaget

Får felmeddelande då jag vill titta på boföringsunderlaget på en lönekörning i Visma Lön Smart. Jag kan öppna och titta på lönebeskedet men inte öppna bokföringsunderlaget. 

- sätter siffrorna på plats
5 SVAR 5
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Kristina_R

Vad är det för felmeddelande som dyker upp? Återkom med felmeddelandet så hjälper vi dig gärna sedan. 

 

Ha en fin fredag!

//Tinna

Hej Tinna!

Följande text kommer upp varje gång jag försöker se förhandsgranskningen av bokföringsunderlaget för septembers lön  "Ett fel uppstod. Stäng programmet och försök igen. Om du behöver hjälp för att komma vidare, kontakta vår support och ange tidpunkt för händelsen och en kort beskrivning av problemet".

mvh Kristina

- sätter siffrorna på plats

Hej Kristina och tack för din återkoppling.

 

Det är inte helt lätt att säga exakt varför du får felmeddelande och jag skulle därför vilja be dig att kontakta vår duktiga support för att få hjälp med vidare felsökning, så att du kan öppna upp bokföringsunderlaget.

 

Jag hoppas att det löser sig för dig och önskar dig en fin tisdag!

/Tinne

Hej Tinne!

Jag lyckades lösa fel själv :). Det var jag som hade lagt upp fel lönekod på en rad och då gav det en diff på bokföringsunderlaget. Ett tips till programutvecklarna är att det skulle kunna komma upp en text där det står att bokföringsunderlaget har en differens skulle vara bra. Då skulle man snabbt kunna se att felet ligger hos en själv 🙂  

- sätter siffrorna på plats

@Kristina_R

Snyggt jobbat och tack för att du återkopplade till oss 🙂

 

Välkommen tillbaka till forumet

//Tinna