Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

BOLI996
MEDLEM

Registreringen kan inte beräknas

När jag ska göra inmatningar i kalendern kommer följande fel, har startat om programmet och även datorn, vad är felet ?

BOLI996_0-1673558647686.png

7 SVAR 7
Tinne Lestrin
MODERATOR

Hej @BOLI996!

Jag har kikat på detta och vi har just nu inget känt fel som orsakar felmeddelandet, men det finns några steg du kan ta som kan ta bort det:

1. Rensa cache i din webbläsare och starta sedan om webbläsaren.

2. Testa i en annan webbläsare.

Om lösningen ovan inte fungerar så vill vi gärna kika på detta tillsammans med dig, så ta kontakt med vår support vid möjlighet så fortsätter vi felsökningen därifrån.

Önskar dig en fortsatt fin fredag!

/Tinne

Hej!

Jag har samma problem. Rensat och provat annan webbläsare, men samma felmeddelande.

Hej @Johanna Karlsson

Tack för att du hör av dig till oss. Enligt den information jag har så har vi inget pågående fel i tjänsten och i och med att du redan har testat de åtgärder som vi brukar rekommendera så behöver du kontakta mina kunniga kollegor på supporten för vidare felsökning. 

Kanske finns det ett korrigerat snabbval på lönekörningen? Uppdatera gärna din tråd efter att ärendet har fått en lösning. 

Välkommen att kontakta supporten

//Tinna

Hej @Tinna Gunnarsson 

Jag har pratat med supporten och de har kollat med teamviewer. De vet inte heller varför det blir så, men det bör vara en bugg, det här är första lönen jag gör i det här bolaget så det kan inte finnas något annat liggande. Jag löste det på annat sätt så länge, men det vore ju bra om det funkade till nästa gång 😃

Hej @Johanna Karlsson

Skönt då vet jag att du är i goda händer 🙂 

Om du upplever samma sak när du vid nästa lönekörning så hör av dig direkt till vår supportavdelning för bästa hjälp. 

Tack för återkopplingen

/Tinna

BOLI996
MEDLEM

Hej, har provat med en annan dator och det är samma problem

Hej @BOLI996, tack för att du återkopplar.

Om du har testat lösningarna jag gav dig ovan och du fortfarande får upp felmeddelandet så rekommenderar jag du tar kontakt med vårt support, så kan ni kika på det tillsammans. 🙂

/Tinne