När jag ska göra inmatningar i kalendern kommer följande fel, har startat om programmet och även datorn, vad är felet ?
Hej @BOLI996!
Jag har kikat på detta och vi har just nu inget känt fel som orsakar felmeddelandet, men det finns några steg du kan ta som kan ta bort det:
1. Rensa cache i din webbläsare och starta sedan om webbläsaren.
2. Testa i en annan webbläsare.
Om lösningen ovan inte fungerar så vill vi gärna kika på detta tillsammans med dig, så ta kontakt med vår support vid möjlighet så fortsätter vi felsökningen därifrån.
Önskar dig en fortsatt fin fredag!
/Tinne
Hej!
Jag har samma problem. Rensat och provat annan webbläsare, men samma felmeddelande.
Tack för att du hör av dig till oss. Enligt den information jag har så har vi inget pågående fel i tjänsten och i och med att du redan har testat de åtgärder som vi brukar rekommendera så behöver du kontakta mina kunniga kollegor på supporten för vidare felsökning.
Kanske finns det ett korrigerat snabbval på lönekörningen? Uppdatera gärna din tråd efter att ärendet har fått en lösning.
Välkommen att kontakta supporten
//Tinna
Jag har pratat med supporten och de har kollat med teamviewer. De vet inte heller varför det blir så, men det bör vara en bugg, det här är första lönen jag gör i det här bolaget så det kan inte finnas något annat liggande. Jag löste det på annat sätt så länge, men det vore ju bra om det funkade till nästa gång 😃
Skönt då vet jag att du är i goda händer 🙂
Om du upplever samma sak när du vid nästa lönekörning så hör av dig direkt till vår supportavdelning för bästa hjälp.
Tack för återkopplingen
/Tinna
Hej, har provat med en annan dator och det är samma problem
Copyright 2023 Visma Spcs. All rights reserved.