Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Ninos Demirag
NY MEDLEM

Återanställd med samma email men inga tjänster

Hej,

 

jag jobbade tidigare på ett företag som heter Yabie AB, avslutade anställning och blev anställd igen efter ca. två år.

 

Jag kunde under hela den tiden fortfarande logga in i min Visma Online för att se lön och andra tjänster. Idag kan jag inte se mitt lönekonto hos Visma efter min återanställning. Det kan verkar som om jag fortfarande är registrerad till en äldre "version" av företagets Visma Lön system då inga personer som står på admin sida stämmer längre.

 

Kan ni på något sätt koppla mig rätt i mitt konto?

 

Tack på förhand.

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Ninos Demirag

 

Om företaget inaktiverade tjänsten när du slutade så försvinner historiken och du kommer inte åt tidigare uppgifter. 

 

För att du ska kunna använda våra digitala tjänster så behöver löneadministratören på ditt företag ansluta dig på nytt och om detta inte fungerar hos er så behöver den som är administratör kontakta supporten så för bästa hjälp. 

 

Önskar dig en fortsatt fin dag och välkommen som medlem i vårt supportforum. 

//Tinna