Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Highlighted
CONTENT PRODUCER

Re: BITS-tjänsten (uppdateringstjänsten) är inte aktiv i Visma Lön 100/300/600

Hej!
Börja med att starta om datorn och försök därefter igen.
Om det inte fungerar så hjälper mina kollegor på supporten dig vismaspcs.se/kontakta-oss#support
/Anna
Anna Svensson
~Content producer, Visma lönefamilj~
Highlighted
NY MEDLEM

Tack nu har jag gjort det - och uppdateringen lyckades 🙂

Men jag blir fundersam för jag har uppdaterat via Visma Lön/Hjälp/Uppdatera programversion. Den nu installerade versionen har nummer 2018,51 är det korrekt? Jag har för mig att det ska finnas en som heter 2019.01? Ska inte den senaste versionen komma automatiskt vid uppdateringen?
Highlighted
UTFORSKARE

2019.01 finns. Hämta den här https://vismaspcs.se/support/ladda-ner.
Highlighted
NY MEDLEM

okej, men jag förstår inte varför inte senaste versionen kommer när man laddar upp direkt ifrån löneprogrammet? varför skulle man vilja ha den näst-näst-näst senaste versionen? Jag tycker att vill man ladda upp senaste versionen så ska man inte behöva leta upp den på nätet, utan den bör väl ändå finnas via löneprogrammet..? vissa saker känns bara naturliga. Men jag har insett att visma inte följer sånt särskilt mycket. ska prova ladda ned via din länk nu då.
Highlighted
CONTENT PRODUCER

Hej!Eftersom version 2019.0 blev stoppad har vi inte hunnit få ut den under Hjälp - Uppdatera programversion inne i löneprogrammet 😞 Den kommer finnas där på måndag, men det är ju försent i ditt fall.
Via länken som catarina ScF har skickat finns alltid den senaste versionen./Anna
Anna Svensson
~Content producer, Visma lönefamilj~