Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Bruttolön per anställd

Skulle vilja skriva ut en lista med bruttolön per anställd. 
Detta gick att göra i Lön Special när man skrev ut kontrolluppgifterna men detaljerat sammandrag i Lön 600 är bara en sammanställning av de totala lönerna, inte på individnivå. 
Går det eller ska man behöva mixtra med ett excel även här??

6 SVAR 6
sivlai
MEDLEM

Får du inte det du önskar om du skriver ut löner i en period?
Fd medlem
Inte tillämpbar

Nej, jag får då med alla lönekörningar. Listan bruttolön per anställd som gick att skriva ut innan var enbart årslön specificerad på varje anställd. 1 sida var det då, nu får jag ut 9 sidor istället.
AnnicaL
CHAMPION

Är det för 2018 du vill ha ut det går det bra med arbetsgivardeklarationer för hela året och specat per anställd.
Fd medlem
Inte tillämpbar

Egen utskrift/Ackumulatorhistorik?
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej Petra,

Prova utskriften Ackumulatorlista med urval på ackumulatorn Bruttolön, skattegrundande. Du hittar den under Utskrifter och Spårning - Utskrifter - Övriga - Ackumulatorlista. Välj önskad period och klicka på urval
så hittar du ackumulatorn Bruttolön, skattegrundande. Denna utskrift kan du skriva till Excel om du har behov av det. 

Hoppas denna matchar dina önskemål 

/Kristina
Anlin71
MEDLEM

Jag skulle vilja göra en sammanställning för bolagets alla löner, så att jag kan räkna på utdelning till företagsägaren. Tidigare var det plättlätt med att bara använda kontrolluppgifterna. Vad ska jag använda för utskrift nu, för att få fram samma uppgifter?