Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Annika36
UTFORSKARE

Egna noteringar för alla anställda

Jag skulle vilja ha möjlighet att lägga in egna noteringar som inte är relaterade till någon anställd, utan bara för att själv hålla reda på diverse lönerelaterade småsaker som jag vill bli påmind om. Går det att ordna?

5 SVAR 5
KenArd
CHAMPION

Hej Annika
Det fungerar om du i stället för en specifik anställd väljer "Alla Anställda" , då blir det ett generellt meddelande som du ser på startsidan.

Kenneth
Glad användare

Tack Kenneth. Ibland är det bara för enkelt... 🙂
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hittar inte var jag kan lägga in allmän info till mig själv? Detta skulle vara jättebra. Svaret uppfattar jag som att jag vill ge alla anställda ett meddelande vid en viss lönekörning.

Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej Christel!

 

Det Kenneth menar är funktionen Noteringar som du hittar på ringklockan uppe till vänster. Det är alltså noteringar till dig själv och inget som de anställda kommer att se. Du kan välja att lägga in noteringar per anställd eller för alla, samt styra från vilket datum du vill att de ska visas. Noteringen syns sedan på startsidan men poppar också upp när du går in på den anställdes lönebesked.

Fd medlem
Inte tillämpbar

Tack, nu hittade jag funktionen. Jag använder den flitigt men då bara på enskild person. Har inte sett att det går att lägga "alla anställda"...