Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Hillman
NY MEDLEM

FOS-fil går ej att spara

Vi har en användare som får upp denna ruta vid sparande av ny FOS-fil efter uppdatering till 2021.0

Någon som vet hur man åtgärdar detta? Har provat att ta bort och lägga till behörigheter för sökvägen.

1 GODKÄNT SVAR

Godkända lösningar
My Janhall
MODERATOR

Re: Svar: FOS-fil går ej att spara

Hejsan! 

Jag testade detta hos mig i samma version och får inte samma felmeddelande. Eftersom det inte verkar vara ett allmänt fel i versionen så behöver vi kolla på det närmre tillsammans med dig direkt i ditt Visma Lön, det blir som du förstår svårt via forumet tyvärr. Om du inte kommit vidare och behöver fortsatt hjälp är du varmt välkommen att kontakta oss på supporten via chatt eller telefon. 

/My 

Visa lösning i originalinlägg

6 SVAR 6
TstAB15
NY MEDLEM

Svar: FOS-fil går ej att spara

Ser inte någon ruta, vad står det i rutan?

Hillman
NY MEDLEM

Svar: FOS-fil går ej att spara

fos.PNG

My Janhall
MODERATOR

Hejsan! 

Jag testade detta hos mig i samma version och får inte samma felmeddelande. Eftersom det inte verkar vara ett allmänt fel i versionen så behöver vi kolla på det närmre tillsammans med dig direkt i ditt Visma Lön, det blir som du förstår svårt via forumet tyvärr. Om du inte kommit vidare och behöver fortsatt hjälp är du varmt välkommen att kontakta oss på supporten via chatt eller telefon. 

/My 

Visa lösning i originalinlägg

Hillman
NY MEDLEM

Jag tror det var windows behörigheter som spökade. Tog bort användaren för säkerhetsgruppen och lade till den igen så fungerade det. Tack för du tog dig tid att svara! 🙂

My Janhall
MODERATOR

Fint att det löste sig, trevlig helg! 🙂 
/My 

TstAB15
NY MEDLEM

Hej,

Det löst sig efter några dagar. Mest troligt så var det fel hos skatteverket vid tillfället som jag skulle göra det.