Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Felmeddelande "Oops! Something went wrong while processing your request."

Kommer inte in i lönesystemet.

Screenshot_20210107-074347.png

 

  • Får detta felmeddelande då jag loggat in och trycker på "Visma Lön Anställd", oavsett vilken dator jag provar på, eller smartphone. Har provat rensa cache men blir ingen skillnad. Kan inte logga mina tider pga detta och skulle behöva hjälp att kunna komma in i systemet.

Mvh Fredrik

 

 

3 SVAR 3
My Janhall
ANSTÄLLD

Hej Fredrik, 

Vi har under eftermiddagen haft problem med att komma åt Visma Lön Anställd och detta ska nu vara löst. Hur ser det ut hos dig? 

Kvarstår problemet så får du gärna återkomma! 
/My 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej My!

 

Fortfarande samma för mig, och problemet hade jag sen tidigare och har inte kommit som något nytt. Tror det är nåt fel på mitt konto möjligen, är ny användare av Visma och har ännu inte kunnat använda tjänsten tyvärr.

My Janhall
ANSTÄLLD

Hej igen Fredrik! 

Jag ser via din e-posadress att du är upplagd som anställd i tjänsten och det är inte helt lätt att hjälpa dig via forumet. Börja med att ta kontakt med din arbetsgivare/löneadministratör så är hen varmt välkommen att kontakta oss på supporten via chatt eller telefon, då kan vi kika på det tillsammans i deras program Visma Lön och i Visma Lön Anställd för att se vad som skett med din inloggning. 

Ha en fin helg! 
/My