Hej!
Är det någon mer som får felmeddelande vid uppdatering av senaste versionen Visma lön?
Hälsningar Anna-Lena
Löst! Gå till lösning.
Hej!
Ja, det fick jag så jag pratade med supporten i fredags.
De tog över min dator och tror de körde en reparation och de dubbelkollade att allt såg rätt ut.
Håller tummarna för att allt är som det ska vara men det upptäcker jag nog ganska snart...:)
Hej @Anna-Lena6
Tack för din fråga.
Anledningen till att du får detta fel är pga drivrutinerna du har på din dator är upptagen med installationen. Det kommer fungera om du startar om din dator och sedan gör om installationen.
Vänligen
Jesper
Hej!
Ja, det fick jag så jag pratade med supporten i fredags.
De tog över min dator och tror de körde en reparation och de dubbelkollade att allt såg rätt ut.
Håller tummarna för att allt är som det ska vara men det upptäcker jag nog ganska snart...:)
Hej @Anna-Lena6
Tack för din fråga.
Anledningen till att du får detta fel är pga drivrutinerna du har på din dator är upptagen med installationen. Det kommer fungera om du startar om din dator och sedan gör om installationen.
Vänligen
Jesper
Tack, har startat om datorn och nu fungerade det att uppdatera.
JA exakt samma fel och dessutom samma fel på administration 500 som jag har.
Hej @PerG__
Testade du min kollega Jespers lösning att starta om datorn och göra om installationen? Om inte kan du börja med det, skulle problemet kvarstår får du återkomma så kikar vi vidare på det.
/My
Copyright 2021 Visma Spcs. All rights reserved.