Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
SAMBNU
NY MEDLEM

Felmeddelande vid skapandet av bokföringsunderlag i visma lön

Jag får felmeddelandet "beräkningen av bokföringsunderlaget blev fel" när jag ska skapa bokföringsunderlaget i visma lön. Hur åtgärdar jag det?

1 GODKÄNT SVAR

Godkända lösningar
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Re: Felmeddelande vid skapandet av bokföringsunderlag i visma lön

Hej!

Detta kan bero på lite olika saker. En vanlig orsak är att man saknar ett bokföringskonto i företagsinställningar under Arkiv - Inställningar - Företagsinställningar - Bokföring. Annars kan det bli lite klurigare att lösa men vi ska göra vad vi kan för att hjälpa dig men däremot blir det svårt här i forumet.

Gör så att du hör av dig till supporten så hjälper vi dig gärna i den kanalen istället. Jag blir glad om du återkopplar i tråden om hur ni löste det så kanske det kan hjäpa någon annan med samma felmeddeande i framtiden. 

Ha en fin eftermiddag! 

Tinna

Visa lösning i originalinlägg

3 SVAR 3
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej!

Detta kan bero på lite olika saker. En vanlig orsak är att man saknar ett bokföringskonto i företagsinställningar under Arkiv - Inställningar - Företagsinställningar - Bokföring. Annars kan det bli lite klurigare att lösa men vi ska göra vad vi kan för att hjälpa dig men däremot blir det svårt här i forumet.

Gör så att du hör av dig till supporten så hjälper vi dig gärna i den kanalen istället. Jag blir glad om du återkopplar i tråden om hur ni löste det så kanske det kan hjäpa någon annan med samma felmeddeande i framtiden. 

Ha en fin eftermiddag! 

Tinna

Visa lösning i originalinlägg

SAMBNU
NY MEDLEM

Det var felet! Jag tyckte jag hade kollat kontona, men det fanns en lucka. Tack för hjälpen!

Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej!

Jag tror de flesta av oss har gjort den missen och den är ju lätt att korrigera tack och lov 🙂 

Tack för att du återkopplade till mig. 

Välkommen tillbaka till forumet!

Tinna