Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Flera företag - hur registrera bägge på www.vismaspcs.se

Hej, jag gör lönen för två företag och har utan problem skapat dessa företag i själva programmet Visms Lön 300 men bara ena är registrerad på www.vismaspcs.se och därför funkar det inte att betala ut lön från det andra företaget. Hur registrerar jag två företag på hemsidan när jag bara har en licsens?

1 SVAR 1
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej AE,

Att ha flera företag på vismaspcs.se fungerar bra även om du som i ditt fall bara har en licens.=) Jag misstänker att du vill använda Visma Lön Anställd eller Min Lön i företag 2?  Jag har mejlet dig en blankett, där vi behöver lite uppgifter, så skapar vi upp ett företag till åt dig på vismaspcs.se och efter det kan synkronisera internettjänsterna även i företag nummer två.

Problemen du upplever med att skapa lönerna borde bero på (eller får du ett annat felmeddelande?) att du har Min Lön aktiverat och detta gör att du inte kan skicka iväg lönespecifikationerna då företaget inte har någon koppling till vismaspcs.se

Ta en titt i din mejl, skicka tillbaka blanketten med uppgifterna ifyllda och vi löser ditt problem=)

Ha en fin fin lördag och tack för din fråga.

/Victor