Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej!Om du försöker skicka Arbetsgivardeklarationen via API:et till Skatteverket så kan du mötas av ett felmeddelande.Exempel på hur det ser ut i Lön Smart: Din arbetsgivardeklaration bör hamna hos skatteverket trots felmeddelandet så logga gärna in och kontrollera detta.Problemet beror på att Skatteverket har störningar i flertalet tjänster. Gå in och läshär för att se vilka andra tjänster som påverkas!Rekommendationen är även att man väntar med att lämna in Arbetsgivardeklarationen tills månaden är slut.Klicka på prickarna uppe till höger och väljPrenumereraför att få mejl när vi uppdaterar informationen.
Hej!Om fel semesterdagar är utbetalda i april, har det någon större betydelse eller kan man låta det vara så och endast lägga en notering om vad som skett? Anställda får spara 5 dgr, resterande betalades ut, men det var sparade dagar som betalades ut istället för de betalda. Eller kan man återställa det på nått sätt innan sem.årsavslutet? Det hände på aprils lönekörning som är låst och utbetald.//Sara
Hej,Vi har ett kollektivavtal som heter Lager- och E-handelsavtalet, vilket är likt detaljhandelsavtalet i Visma lön 600.Jag hittar ingen löneart för att spara övertid som komp. Får man inte göra det? Hur gör jag? För våra tjänstemän använder jag 4101, 4102 och 4103, men dessa får jag tydligen inte använda till Detaljhandelsavtalet? För att lösa lönen denna gång använde jag 4112 och la faktorn som textrad under.Kan jag bara kryssa i Detaljhandelsavtalet i den lönearten?Tacksam för hjälp.
Vi ser att de flesta av de lönebesked som vi skickade om igår har levererats till mottagaren men inte alla.Vi kommer manuellt fortsätta att skicka lönebesked under dagen till Kivra och ber er att avvakta innan ni kontakar supporten.De anställda som har Min Lön/ Kivra aktiverat ska ha fått sina lönebesked till tjänsten Min Lön så där kan de se dem så länge.Vi kommer fortsätta uppdatera här i forumet under dagen så följ gärna tråden.
Den 24-25:e april har Kivra driftunderhåll i sina tjänster. Det innebär att det kan vara tillfälliga störningar i tjänsterna hos Kivra. För mer info, se kivrastatus.se. Du kan välja att prenumerera på ditt program för att få uppdateringar via mejl om pågående incidenter. Gör så här för att prenumerera Välj fliken Driftinfo. Välj din produkt. Välj “Prenumerera”.
Awesome
Genvägar