Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Hur kommer man till listläget på en lönekörning?

Vet inte om det är jag som gör något fel i löneprogrammet (lön 600) efter uppdateringen, men när jag vill titta på listan för lönespecar, alltså hela listan för alla som ska ha lön just denna period, så klickar jag på lista och då får jag upp listan för alla lönekörningar?! Då måste jag klicka på aktuell lönekörning för att komma till listan med lönespecar. Kan tyckas som en petitess, men lite längre tid tar det ju än förut och är lite irriterande. Vad gör jag för fel? Eller är det inte jag som gör fel?

8 SVAR 8
annasarnehed
MEDLEM

Hej,
Du ska klicka på "lönekörning" istället för lista. Kan tyckas vara lite knasig benämning och jag hade samma problem som du....
mvh Anna
Fd medlem
Inte tillämpbar

Aha!
Christel9
UTFORSKARE

Förstår dig precis, gjort det samma. Men det fanns som sagt var en lösning, även om också jag tyckte det var lite missvisande/vilseledande.
KenArd
CHAMPION

Häller med,
Det här känns riktigt knasigt och man hamnar ofta i fel lista - Den med alla lönekörningar.
Och där har jag en synpunkt till: Vem är intresserad av en lista med hundratals gamla lönekörningar?

Gör om gör rätt: I gamla lön Special fanns en liten underbar kryssruta: Visa endast årets löner.
Sånt tycker vi om, rent och fint och allt under kontroll.

MVH

Kenneth
Fd medlem
Inte tillämpbar

Precis. Om man då skulle vilja se en lista med en massa gamla löner kan man ju ta bort krysset i rutan. Ungefär som när man tittar på listan med anställda och vill se endast de som inte slutat.

Här vill jag gilla flera gånger...


Jag håller på att bli vansinnig, klickar alltid på fel. Helknasigt.
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej.

Tack för era synpunkter.

Vi tar med oss dessa när vi ser över förändringar till kommande versioner. Som alltid när vi har gjort stora förändringar i en produkt så är era åsikter ovärderliga.