Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Instämplad dubbelt i Visma Lön Anställd

Vi upplever att det ofta är fel i stämpla, både i appen och på websidan. När anställda stämplar in sig blir dom instämplade dubbelt och det måste åtgärdas innan dom kan stämpla igen. Ibland är det driftsfel och det går inte att stämpla alls. Ibland kan man i appen inte se saldon eller vilka kollegor som är instämplade. Är det fler som upplever detta? Är det något som jobbas på?

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej Emma,

 

Vi har inget fel i tjänsten som gör att det blir dubbelt men vi vill gärna komma i kontakt med dig nästa gång du upplever att det händer. Tag då kontakt med supporten så får vi titta på hur det ser ut hos er. 

 

Välkommen!

Tinna