Hej!
Klarmarkering i mobil fungerar inte. Någon som har samma problem?
Lösning?
Mvh Frida
Löst! Gå till lösning.
Vi upplever samma problem och jag har varit i kontakt med supporten som tittar på detta.
Vi har felsökt detta hos oss men får inte upp samma fel som ni beskriver. Får ni någon typ av felmeddelande när ni försöker klarmarkera i appen?
Har ni prövat att klarmarkera via hemsidan, fungerar det där?
Testa även att avinstallera appen och därefter installera om den på nytt.
Är det fortfarande helt fel med hänsyn till infon ovan så kan vi kika på det tillsammans med er, men det är lättare om ni kontaktar oss direkt via telefon eller chatt så vi kan se hur det ser ut direkt i er miljö.
Önskar er en fin måndag!
/Tinne
Hej!
Jag ska förklara lite bättre. Det är i webbläsaren i mobiltelefon som inte fungerar.
App fungerar och Dator fungerar.
Mvh Frida
Hej Frida_13
Tack för ditt förtydligande.
Jag har skapat upp ett ärende på detta till vår utvecklingsavdelning.
Vi kikar på det just nu och jag återkommer till dig när jag har nåt mer svar. Så länge får ni arbeta via appen eller direkt på dator om det går bra.
Ha en fin dag!
/Cecilia
Hej igen @Frida_13
Nu fungerar det för mig att klarmarkera en period via webbläsaren i telefonen igen.
Hoppas och antar att det bör fungera även för er.
Kan vara värt att rensa webbhistoriken i mobilen innan ni testar.
Ha en fin dag!
/Cecilia
Copyright 2023 Visma Spcs. All rights reserved.