Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

ansun_
UTFORSKARE

Kommentarer i kalendern i Lön Anställd

Jag önskar att det som tidigare i Stämpla finns en möjlighet att skriva kommentarer på dagarna i kalendern som den anställde inte ser. Det kan vara så att man vill kolla faktiskt tid mot den stämplade tiden. Jag kanske ser när någon går hem utan att stämpla ut och vill då skriva en kommentar att jag sedan ska kontrollera vilken tid utstämplingen skett. I första läget så vill jag bara att det ska vara en intern kommentar för mig.

2 SVAR 2
Theodor Ahlström
ANSTÄLLD

Hej Ann,


Det du kan göra om du vill lägga en personlig kommentar som den anställde inte ser är att du i den anställdes kalender markerar dagen det gäller - går till höger under Tidsregistrering för vald dag - klickar på ikonen som ser ut som ett papper och en penna som heter Lägg till personlig anteckning. Om du skriven en anteckning här så kan enbart du se den.


Om du istället går in på tidsregistreringen och skriver en kommentar under Start- och sluttid så blir det synligt för dig som löneadministratör men även för den anställde. Den personliga anteckningen som jag skrev ovan är dock enbart synlig för den som skriver den. 


Ha det fint!
/Theodor
ansun_
UTFORSKARE

Tack!