Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
NY MEDLEM

Lön 300 fungerar inte efter ny hårddisk

Datorn dog. Har köpt ny hårddisk och installerat. Jag får igång Administration men Lön 300 vägrar fungera. Vad göra? Ingen svarar på supporten
3 SVAR 3
NY MEDLEM

Re: Lön 300 fungerar inte efter ny hårddisk

Hej! Vi sitter i samma båt tror jag. Mitt nättagg slocknade för ett tag sedan och jag tog det som  ett tecken att jag skulle skaffa en ny dator. Sparade den gamla hårddisken för att kunna rädda det som hänt efter backupen men inser att jag har en del jobb framför mig med att kopiera/flytta programfiler/systemfiler och uppdatera sökvägar för att få igång Visma förening igen, jag kör inte backup jätteofta...

Jag skulle kontrollera sökvägarna för Lön 300 så att den hittar de filer som behövs för att starta upp, detta borde Visma supporten kunna hjälpa dig med. //rg
Highlighted
CHAMPION

Re: Lön 300 fungerar inte efter ny hårddisk

Hej Ingrid,
Banken och supporten går hem efter tre;)
Beskriv lite mer vad som händer när du försöker starta löneprogrammet så ska vi säkert kunna få liv i det.

MVH

Kenneth
NY MEDLEM

Re: Lön 300 fungerar inte efter ny hårddisk

Hej Ingrid,

Precis som KenArd skriver så behöver vi mer information för att kunna hjälpa dig.
Är det när du gjort installationen programmet inte fungerar?
Får du något fel meddelande och vad står det isåfall?

Om du har möjlighet att ringa oss idag mellan 09,00-15,00 så hjälper vi dig att lösa problemet:)

Ha en fin dag
/Susan