Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Highlighted
NY MEDLEM

Mitt lönebesked - informationstext

Idag använder vi frekvent informationstext på lönespecifikationerna som går ut till de anställda och även information i själva mailet om vad som gäller inför nästa lönekörning. Hur kan vi hantera det i Mitt lönebesked? Ser den anställde den informationstexten i appen eller måste man logga in på vismaspcs för att se sådan information?
2 SVAR 2
NY MEDLEM

Re: Mitt lönebesked - informationstext

Mycket bra fråga! Jag testade Mitt lönebesked bara på mig själv för att se om det skulle vara något för oss, men jag tycker att specen/informationen är väldigt basic. Finns det utrymme för text och noteringar?
När jag gör lönerna brukar jag ibland lägga till textrader för att förklara vissa lönerader - kommer dessa att synas i appen? Det vore också bra om ATF-saldot syns, nu syns bara hur mycket som avsatts denna månad. 
ANSTÄLLD

Re: Mitt lönebesked - informationstext

Hej!

Både textraderna ni ligger in som löneart och meddelande till anställd i "meddelanderutan" nere till vänster syns i appen för Min Lön.

Och även mer glada nyheter, ATF:en kommer framöver att synas i appen, det är sedan tidigare ett önskemål som vi jobbar på för fullt 🙂
Se mer här

Vill även rekommendera att följa vår landningssida för nya Visma Lön Anställd - massor av matnyttig information på alla smidiga funktioner som kommer, och även tjuvkik på hur det kommer se ut.
Ni hittar sidan här

Ha det gott!

/Sofia