Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Highlighted
UTFORSKARE

Mitt lönebesked - nytt utskick av aktiveringsmail

Hej, 

En anställd hann inte aktivera sitt konto för Mitt Lönebesked, enligt hen är länken endast tillgänglig 24 timmar och det har gått. Hur gör jag för att skicka ett nytt aktiveringsmail till hen? Får inte upp hen igen när jag synkroniserar internettjänster, endast nya anställda som är upplagda. /Marja

1 GODKÄNDA LÖSNINGAR

Godkända lösningar
Highlighted
APPLICATION SPECIALIST

Svar: Mitt lönebesked - nytt utskick av aktiveringsmail

Hej! 

Det svar ni fått stämmer inte, de anställda kan få ett nytt mejl på egen hand. 

När man ska logga in på vismaspcs.se så kan de anställda välja glömt lösenord och slå in sin mejladress. Nu skickas ett nytt aktiveringsmejl per automatik, den anställde får nu skapa ett eget lösenord som de vill använda vid inloggningen till Visma. 

Varför vi valt att skicka ut en länk direkt från vår sida kan jag inte ge ett bra svar på. 

Vänligen 

Jesper

Visa lösning i originalinlägg

3 SVAR 3
Highlighted
UTFORSKARE

Svar: Mitt lönebesked - nytt utskick av aktiveringsmail

Jag fick kontakta supporten och be dem skicka ut  ny aktiveringsmail.

Synd att man inte kan göra det själv från admin-sidan tycker jag.

Highlighted
UTFORSKARE

Svar: Mitt lönebesked - nytt utskick av aktiveringsmail

Okey, men så tokigt att man inte kan göra det själv. 

Då får jag kontakta supporten gällande mitt bekymmer. Tack. 

Highlighted
APPLICATION SPECIALIST

Svar: Mitt lönebesked - nytt utskick av aktiveringsmail

Hej! 

Det svar ni fått stämmer inte, de anställda kan få ett nytt mejl på egen hand. 

När man ska logga in på vismaspcs.se så kan de anställda välja glömt lösenord och slå in sin mejladress. Nu skickas ett nytt aktiveringsmejl per automatik, den anställde får nu skapa ett eget lösenord som de vill använda vid inloggningen till Visma. 

Varför vi valt att skicka ut en länk direkt från vår sida kan jag inte ge ett bra svar på. 

Vänligen 

Jesper

Visa lösning i originalinlägg