Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
NY MEDLEM

Möjlighet att köra program i molnet - Visma lön 300/600

Hej, jag har Visma lön 300 på min stationära dator på jobbet.  Men för att slippa ta säkerhetskopior fram och tillbaks när jag vill jobba från annan plats så undrar jag bara OM och NÄR programmet kommer finnas tillgänglig i molnet?
4 SVAR 4
Highlighted
NY MEDLEM

Re: Möjlighet att köra program i molnet - Visma lön 300/600

Hej.

Roligt att du är intresserad av ett lönesystem på nätet. Vi fokuserar mycket på att utveckla ekonomisystem på webben för att skapa ökad tillgänglighet, du kanske känner till Visma eEkonomi. För att du som företagare ska kunna arbeta helt internetbaserat och digitalisera din verksamhet kommer vi framöver även erbjuda löneprogram. 
Highlighted
CONTENT PRODUCER

Hej Milada!

Ville bara berätta att vi nu söker användare som testar vårt nya löneprogram. Du kan läsa mer och anmäla dig här: https://forum.vismaspcs.se/visma_spcs/topics/vill-du-vara-med-och-utveckla-framtidens-loneprogram

/Anna
Anna Svensson
~Content producer, Visma lönefamilj~
Highlighted

Hej 
Skulle gärna vilja veta ifall det finns några konkreta planer på att skriva om löneprogrammen till en Saas-variant ? Det har ju pratats om det men utan något utpekat datum så känns det ju ganska diffust. Om det inte kommer under 2018 måste vi byta, nuvarande lösning låst till windows fungerar inte längre för oss.
Jan Västernäs
Highlighted

Hej! 

Vi kommer att leverera ett internetbaserat lönesystem. Dessvärre har jag ingen tidsram eller något datum att ge. 
När det är dags så kommer information. Så i dagsläget kan jag tyvärr inte erbjuda något löneprogram via webben. 
Men håll ut, det kommer att komma så småningom! 🙂 

Ha det gott!
/Sanna