Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Nedgradera från Lön 600 till Lön 300?

Kan man fortsätta arbete med den data man har från Lön 600 när man nedgraderat till Lön 300? Övrigt man ska tänka på när man nedgraderar?

45 SVAR 45
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej, jag har VismaLön600, då vi är endast tre anställda så vill jag byta till VismaLön300. Min avtalsperiod går ut nu den sista november. Om jag betalar fakturan så påbörjas ju en ny avtalsperiod på ett år därför vill jag säga upp 600 och byta till 300 redan nu. Ska/kan jag byta redan nu till den 1 december och vad händer då med registrerade uppgifter i lön600, förs de över automatiskt. Eller ska man byta löneprogram i samband med årsskiftet? I så fall måste jag betala bara en månad för för 600.

 

//Roger

Hej @Fd medlem 

Jag flyttade ditt inlägg till denna tråden så vi samlar allt på samma ställe. Som du ser i kommentaren från min kollega Anna på första sidan kan vi hjälpa till att flytta anställningsregistret från Lön 600 till Lön 300 och övriga uppgifter i ackumulatorerna läggs in som ingångsvärden. Vi kan hjälpa dig med bytet nu om du vill, återkom här så får du instruktioner via mejl. 

/My 


Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej, ja jag vill gärna ha ett mejl med instruktioner om byte till Lön 300.

 

Jag vill även att ni skickar en ny faktura som avser Lön 300 då min senaste avtalsperiod med Lön 600 avslutades den sista november. Jag har inte betalat den faktura som avser Lön 600 med avtalstid från och med den 1 december trots att denna förfallit till betalning då jag väntar på ny faktura, enligt mitt tidigare meddelande till er.

@regerarn

Jag skapar ett ärende för detta så ska vi lösa ditt avtal samt övergången till Lön 300, du kommer få vidare kontakt via mejl. 

/My