Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Aronkri
NY MEDLEM

Prishöjningar

För ett par år sedan höjdes priset på lönebesked från 3 till 5 kr i tjänsten Mitt lönebesked . En höjning med 66%. 

Idag fick jag ett mail om ytterligare höjning till 6kr per lönebesked. Totalt alltså en prishöjning på 100% sedan vi började använda tjänsten hösten 2018 - då möjligheten att e-posta lönebesked togs bort. 

Inflationen ligger alltjämt under 2% per år. 

Hur motiveras denna höjning? Finns det någon naturlag som säger att höjning måste ske i jämna kronor? Kan vi förvänta oss liknande höjningar i framtiden?

6 SVAR 6
Anna Svensson
CONTENT PRODUCER

Hej

Vi ser över våra priser varje år. I dagsläget har vi inte beslutat om mer än just kommande års prisnivå.

Vi strävar alltid efter att vara så konkurrenskraftiga som möjligt i vår prissättning och vi hoppas du tycker smidigheten och värdet i Min Lön ryms inom prisjusteringen.

mvh

Anna Svensson
~Content producer, Visma lönefamilj~

Vad är det för mail som gått ut? Det har inte nått mig.. Får mycket från Visma men inte info om prishöjningar. Fick det inte förra gången det höjdes heller, därför frågar jag nu.

@Christel9 Det här mejlet fick jag: 

Screenshot_20211029-102950_Email.jpg

Tack för info. Detta har jag inte fått.

Lägger då frågan till Visma. Vad är det jag inte prenumererar på, eftersom jag inte får dessa mail?

@Christel9 Jag håller på att kika på vilka urval som gjordes vid detta utskicket.

Återkopplar när jag fått mer info! 🙂

Anna Svensson

@Christel9 tack för att du meddelade! Vi har sett att mejlet inte har nått alla mottagare och försöker reda ut vilka som inte fått och skicka till dem.

Men jag skickar dig mejlet direkt när jag fått det från min kollega.

Ha en fin helg!

Anna Svensson