Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Räkna ut förmånsvärde för laddning av elbil hos arbetsgivare

Hej,

Är det någon som har en bra excelmall för att räkna ut förmånsvärdet för laddning av elbil hos arbetsgivare. Privat såväl som förmånsbil.

3 SVAR 3
Agnes Ohrling
COMMUNITY MANAGER

Hej Linda H! 

 

Jag har kikat runt och tyvärr inte lyckats hittat någon bra mall i Excelformat för att räkna ut detta. Dock vill jag tipsa om den här sidan hos Skatteverket som innehåller uträkning samt räkneexempel av drivmedelsförmån för både privat och förmånsbil. Hoppas du finner den hjälpsam! 

 

Om det är någon användare här på forumet som har en bra mall för att räkna ut drivmedelsförmån i Excelformat får ni jättegärna dela med er här i tråden. 🙂 

 

Ha en fin dag!

 

/Agnes 

 

 

 

 

Hittar du ett inlägg som du gillar eller som har hjälpt dig? Ge det en like eller markera det som en 'Godkänd lösning' för att sprida vidare kunskapen till andra användare här i forumet 🙂
Fd medlem
Inte tillämpbar

Tack, jag har läst på skatteverket och snart är jag färdig med min excelmall.

Hej Linda! 

 

Vad härligt att höra att informationen hjälpte och kunde vara till grund för din egen skapade mall. Du får gärna dela med dig av den om möjligt eller om du har några tips och tricks du kan dela med dig av kring hur man ska tänka när man skapar en sådan mall. Tror det skulle vara väldigt uppskattat bland våra andra användare 🙂 

 

Ha en fin dag!

 

/Agnes 

Hittar du ett inlägg som du gillar eller som har hjälpt dig? Ge det en like eller markera det som en 'Godkänd lösning' för att sprida vidare kunskapen till andra användare här i forumet 🙂