Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
NY MEDLEM

Sammanställning - Lön

Sammanställningen som man fick ut på arbetsgivardeklarationen innan AGI började fullt ut, underlättar mycket vid bokslutsarbetet. Om man kan få ut en sån slipper man räkna ihop alla poster man har på löner
9 SVAR 9
ANSTÄLLD

Re: Sammanställning - Lön

Hej!

Är det Årssammanställningen för 2018 som du tänker på?
Den ska du kunna få ut via knappen "Arbetsgivardeklaration (t.o.m. 2018)", som du hittar uppe till höger under fliken Lönearbete.

Till 2019 tänker jag att denna inte blir aktuell. Eftersom att du framöver inte kommer redovisa både KU och arbetsgivardeklarationen, utan redovisar detta tillsammans i samband med AGI.

Återkom gärna om du menar på något annat sätt 🙂
/Johan
NY MEDLEM

Nej, jag menar om man har många anställda så vill man ha en sammanställning för att smidigare kunna fylla i bilagor till bokslutet. Jag brukar alltid använda mig av bilden jag bifogar, där allas löner är i en summa. Nu får man ju ut spec på varje anställd. Säg att jag har 10-15 anställda så måste jag ju lägga ihop deras löner för varje månad för att kunna fylla i bilagan ( se bild, där det dessutom ser ut att missats raden för första anställda ).
Highlighted
NY MEDLEM

NY MEDLEM

CONTENT PRODUCER

Hej!

I dagsläget finns inte en likadan sammanställning vad det gäller AGI som fanns till den tidigare arbetsgivardeklarationen. Sammanställningen som finns för AGI är den som du får när klickar på Förhandsgranska under Arbetsgivardeklaration på individnivå.   

Förhoppningsvis så kommer en liknande sammanställning som den tidigare att implementeras i programmet.

Ha det fint!

/Moa
NY MEDLEM

Jag hoppas verkligen det! Man kunde ju haft kvar den gamla "knappen" men bara med förhandsgranskning (som man kan skriva ut) så hade man ju kunnat ta det underlaget till boksluten men arbetat med en nya "knappen" för rapportering av AGI. 
NY MEDLEM

Hur går det med detta? Nu har jag pratat med er support igen om detta. Det skulle skickas vidare och jag har ett ärendenummer. Jag har 6 veckor tills deadline för en årsredovisning, men jag kan ju inte använda blanketterna i bokslut då det inte finns plats för "första anställda" funderar på hur det ska kunna presenteras snyggt för revisorn om ni inte löser detta...
ANSTÄLLD

Hej,

Jag ser att vår support har kontaktat dig gällande denna fråga, däremot låter jag detta ligga kvar som ett önskemål till vår utvecklingsavdelning.

Ha en fin dag!
/Cecilia
NY MEDLEM

Hej igen!
Jag ser att bokföringsunderlaget nu är löst, men sammanställningen saknar jag fortfarande! Nu har jag ju fått sitta och räkna allt manuellt till boksluten, ett drygt arbete pga att ni tog bort den funktionen. När kommer den tillbaka som ett hjälpmedel?