Jag har bara en undran om det kommer en semesterplaneringslista för sommaren 2023 med veckor istället för dagar. Det blir väldigt mycket merarbete och svårare att se för våra anställda vilka veckor de har semester. Vi har enbart hela veckor vilket nog är vanligast inom industrin.
Löst! Gå till lösning.
Hej @Jeanette8
Tack för att du ställer din fråga i forumet.
Om du går in i Visma Lön och väljer Personal - Semesterplanering så kan du välja att visa planeringen antingen per vecka eller per dag.
Hoppas detta hjälper dig och annars är du alltid välkommen att höra av dig igen.
//Tinna
Hej, Nej den här är inte det vi efterfrågar. Ni har haft en lista med juni, juli, augusti i alla år som har varit jättebra. Vi har kopierat den iår och ändrat året med tippex till 2023.
Hej @Jeanette8
Jag har varit i kontakt med mina kollegor som tar fram semesterlistorna och framfört ditt önskemål. Är ganska säker på att vi inte kommer att göra förändringen nu i år men vi tar med oss ditt förslag inför framtiden. Tills dess kanske mitt förslag tidigare i tråden kan vara ett alterntiv 🙂
Tack för att du hörde av dig
//Tinna
Jag instämmer, vi saknar också planeringslistan och har gjort som dig i år.
Hej @ansun_
Tack för att du hör av dig. Vi kikar på en lösning och det är kul att listan är så populär 🙂
Ha en fin dag!
//Tinna
Copyright 2023 Visma Spcs. All rights reserved.