Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Semesterskuldlista excel

Behöver en semesterskuldlista med en rad med anställningsnr, antal dagar per betalda, resp sparade år 1, sparade år 2 osv och apris på resp betald/sparade år1/sparade år2/. I excel.Gärna resultatenhet också. Viktigt att det är anställningsnr på varje rad så man lätt kan sammanställa. Var hittar jag en sådan, var kan jag göra en sådan? (det är typ en utskrift "semesterdag specificerad" fast med anställningsnr på varje rad samt med värdet på semesterdag).

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej Lisa,

Löneprogrammet har standardutskrifter och ibland går det fint att skapa sig en egen utskrift där man utgår från en befintlig rapport för att sedan lägga till de fält som önskas. I ditt fall tänker jag att du kan välja att utgå från antingen en Semesterskuldlista eller (som du själv nämner) utskriften Semesterdagar specificerad. Välj att skriva ut till Excel och sedan får du helt enkelt komplettera i Excel med de värden och kolumner som du är i behov av. 

Jag bifogar en instruktion som beskriver hur man skapar nya utskrifter och rapporter i programmet. 

Ha en fin dag! 
/Kristina