Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Marielle
MEDLEM

Skattedeklaration, detaljer på individnivå

Hej! Jag har missat kryssa i FoU på vissa anställda och behöver nu justera. Men behöver gå bakåt i tiden för att se för vilka jag gjort fel och vilka som är rätt så HUR/VAR ser jag på individnivå vad jag skickat in i skattedeklaration gällande FoU?

2 GODKÄNDA SVAR
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Marielle

Jag tolkar dig som om du vill se när du bockade i rutan FoU inne på de anställda. Detta ser du i loggen under Arkiv - Företagsunderhåll - Loggning. Här kan du välja programdelen Anställda och då visas en loggning för varje person du bockat i rutan FoU för samt vilket datum detta gjordes. 

Från loggningen kan du också skriva ut informationen. Tyvärr kan du inte se det på individuppgiften för AGI:n för varje anställd utan där får du underlaget för FoU i den totala sammanställningen. 

Hoppas att detta kan hjälpa dig och att vi ses i forumet snart igen.

//Tinna

Visa lösning i originalinlägg

Marielle
MEDLEM

Hej, det stämmer inte riktigt för jag har två anställda som nu har Ja ikryssat på Forskning och utveckling men NÄR det krysset sattes kan jag inte se, varken i Loggningen som du beskriver ovan eller under Historik på de anställda som de föreslog i supporten. Hur ska jag kunna veta när förändringen skedde då??

Visa lösning i originalinlägg

3 SVAR 3
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Marielle

Jag tolkar dig som om du vill se när du bockade i rutan FoU inne på de anställda. Detta ser du i loggen under Arkiv - Företagsunderhåll - Loggning. Här kan du välja programdelen Anställda och då visas en loggning för varje person du bockat i rutan FoU för samt vilket datum detta gjordes. 

Från loggningen kan du också skriva ut informationen. Tyvärr kan du inte se det på individuppgiften för AGI:n för varje anställd utan där får du underlaget för FoU i den totala sammanställningen. 

Hoppas att detta kan hjälpa dig och att vi ses i forumet snart igen.

//Tinna

Marielle
MEDLEM

Hej, det stämmer inte riktigt för jag har två anställda som nu har Ja ikryssat på Forskning och utveckling men NÄR det krysset sattes kan jag inte se, varken i Loggningen som du beskriver ovan eller under Historik på de anställda som de föreslog i supporten. Hur ska jag kunna veta när förändringen skedde då??

Hej @Marielle

Gör så att du slår en signal till oss så får vi kika på hur det ser ut i programmet och felsöka tillsammans med dig. Hänvisa gärna till forumtråden. 

Välkommen att kontakta supporten

/Tinna