Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

LW -60
UTFORSKARE

Skriva ut semesterskuldlista efter lönekörning

Är lite trött idag, men jag tror något hänt. Jag gjorde som vanligt lönen i september. Nu är september över och vi har gått över till oktober månad idag. Därför ville jag skriva ut en semesterskuldlista och uppdatera bokföringen. Då kom jag bara åt löner från augusti och bakåt. Är det jag som kommer ihåg helt fel att man ska kunna ta ut listan direkt när lönen är över? Jag har kontrollerat att allt är utskrivet och klart och SKV har fått filen. Allt är ikryssat och klart och jag känner mig lite snurrig nu, tror jag.

 

Mvh Lena

1 SVAR 1
My Janhall
ANSTÄLLD

Hej Lena!

Ja, du är på helt rätt spår. När du skapat en lönekörning så ska du under Utskrifter kunna ta fram en semesterskuldlista per den månad du skapat lönekörning för, jag återskapade detta hos mig och det gick igenom. Har du däremot fliken för Utskrifter uppe redan innan du börjat skapa lönekörningen så uppdateras kanske inte den fören du stängt ner fliken och öppnat den på nytt när lönekörningen är klar, kan det vara detta som ställde till det?

Kvarstår problemet så tycker jag du ska kontakta oss via telefon eller chatt, så ska vi kolla närmre på det tillsammans med dig. 🙂 
/My