Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

MalinHolmstrom
UTFORSKARE

Skriva ut tidrapport kalendern

Går det inte att välja så att man kan skriva ut kalendern för en hel månad, så som den ser ut när man går in på en anställd.

Jag vet att man kan välja skriv ut tidrapport och specificerat för att se tiderna. Men det blir en väldigt lång lista. Du ser inte heller så tydligt hur total tiderna ser ut per dag, som du gör i kalendern.

Idag väljer jag skriv ut från webb läsaren och sparar utskriften till PDF, men det hade varit smidigare om det hade gått att välja i Visma anställd direkt.

4 SVAR 4
catarina ScF
UTFORSKARE

Jag önskar också att man kan skriva ut kalendern! 

Jag har lämnat förbättringsförslag, du får gärna också göra det så kanske de ser att fler vill ha det 🙂

Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @MalinHolmstrom @catarina ScF 

Tack för att ni skriver till oss i forumet om vad ni saknar och behöver. Som Visma Lön ser ut idag så kan du inte skriva ut hela kalendern men vi tar gärna emot det som ett förbättringsförslag. 

 

För att lämna ett önskemål om förbättringsförslag till våra utvecklare av Visma Lön gör du enligt följande:

 

I Visma Lön finns en knapp som heter Förbättringsförslag lokaliserad en bit till höger om mitten av programmets header. Klicka på knappen och du länkas vidare till ett formulär där du kan lämna ditt önskemål.  

 

 

Ha en fin dag.

//TInna

MalinHolmstrom
UTFORSKARE

Jag har lämnat ett förbättringsförslag.