Kan inte komma in på visma lön från igår. Står something went wrong, är det någon mer som upplever detta?
Löst! Gå till lösning.
Hej @Simo1965
Testa att du startar om din dator och se om du fortfarande får samma felmeddelande. Får du felmeddelandet i löneprogrammet eller får du det kanske i Visma Lön Anställd?
Om felmeddelandet kommer i Visma Lön Anställd kan du även testa att rensa cacheminnet.
Hjälper inte detta rekommenderar jag att du slår en signal till supporten så får vi kika på det.
//Tinna
Hej;
Jag får denna text när jag öppnar lön, jag har provat att starta om men det hjälper inte.
404 - File or directory not found. The resource you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
Jag kunde gå vidare i programmet när jag gick in på en flik, så jag vet inte varför de stod som jag skrev ovan.
//Elisabeth
Hej @Elisabeth11!
Vi har just nu problem med att nå vår hemsida, du får gärna följa inlägget under driftinfo. Startsidan i våra lokala program är kopplad till vismaspcs.se och eftersom den är nere för tillfället visas "404 - File or directory not found. ". Du kan fortfarande arbeta vidare i programmet som vanligt.
Ha det gott!
// Anton
Copyright 2023 Visma Spcs. All rights reserved.