Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Highlighted
CHAMPION

Uppdateringar i Visma Lön 300/600

Jag är från djupet av mitt hjärta riktigt orolig när det gäller Visma Lön 300/600.
När det kom ut på banan var det ett nytänkande och endorfinhöjande program som hette duga!!

Det var ganska länge sedan..
Tittar men i historiken på "nya funktioner" så har dom lyst med sin frånvaro vääääldigt länge nu. Det enda som händer är i princip buggrättningar och enstalka kosmetiska förändringar som ny färg på ikonen m.m.

Här på forumet finns det väldigt många bra och konkreta förslag till förbättringar men ingenting händer??

Det känns som övriga programutvecklare är väldigt intresserade av användarnas
"synpunkter" här ute, men hallå Visma Lön var är ni?

Var det därför Visma köpte Agda Lön för att dom också insåg detta?

Summa Summarum: Vi längtar efter nya funktioner och inte bara buggrättningar!!!
3 SVAR 3
Highlighted
NY MEDLEM

Re: Uppdateringar i Visma Lön 300/600

Hej!

Tack för din omtanke om Visma Lön 300/600!

Jag vill börja med att säga att alla idéer som kommer här på forumet är oerhört viktiga för oss och vi har med oss dessa när vi tittar på vad vi ska göra i programmet. Vi har tyvärr inte alltid möjlighet att ta hand om och införa alla idéer direkt då det redan finns en prioritering över vad vi behöver göra i produkten till kommande versioner.

Det är viktigt för oss att ha en hög kvalitet på vår produkt. Under senaste året har vi därför delvis fokuserat på att förbättra befintlig funktionalitet i programmet som vi vet att det har varit mycket frågor kring.

Under de senaste åren har det kommit flera nyheter i programmet. Bland tillskotten finns Mitt lönbesked, som gör att de anställda kan se sitt lönebesked på nätet. För några veckor sedan kom appen Min Lön där de anställda kan se sitt lönebesked direkt i mobilen.
NY MEDLEM

Jag efterlyser också mer information om vad som är på gång att utvecklas.
Håller med om att det är många bra funktioner som önskats på forumet och det vore intressant att veta vilka av dessa som är prioriterade och när planen finns att de ska komma ut. Jag skulle vilja läsa någonstans att det jobbas på 1..... 2.... och 3.... och dessa saker kommer om allt går vägen med i nästa release som sker ÅÅMMDD.
Highlighted
NY MEDLEM

Ja Visma Lön 600 börjar kännas väldigt gammaldags och har en tydlig budgetkänsla över sig. Förr var ni bland de marknadsledande löneprogrammen. Jag skulle vilja se förbättringar kring Kalendern som är ett suveränt verktyg för att kontrollera att inte dubbletter av utlägg betalas ut och registreras osv, liksom tid och traktamenten. Dock är det väldigt opraktiskt. Liksom hur man kan sortera i lönespecifikationen. Skulle vilja ha fler sorteringsval, typ datumordning, veckovis osv.