Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

JeanetteA
NY MEDLEM

Utskrift av arbetsgivarintyg

Jag har problem med utseendet på utskriften av arbetsgivarintyg. Fältet där man skriver under kommer inte med på utskriften. Är det något känt fel eller det är bara jag som har problem med det? Om, hur gör jag för att fixa det? 

1 GODKÄNT SVAR
Tinne Lestrin
MODERATOR

Hej @JeanetteA!

Jag har hört mig för med mina kollegor och det är inget känt fel vi har just nu. Orsaken till att fältet inte följer med på utskriften kan bero på fel skrivarinställning i Visma Lön, om du exempelvis har valt storlek Letter istället för A4. Detta kan du kontrollera under Arkiv - Inställningar - Skrivarinställningar.

Om lösningen ovan inte fungerar så behöver vi nog kika på detta tillsammans med dig, då får du gärna ta kontakt med mina kollegor på supporten som har möjlighet att koppla upp sig. 🙂

Önskar dig en fin måndag!

/Tinne

Visa lösning i originalinlägg

1 SVAR 1
Tinne Lestrin
MODERATOR

Hej @JeanetteA!

Jag har hört mig för med mina kollegor och det är inget känt fel vi har just nu. Orsaken till att fältet inte följer med på utskriften kan bero på fel skrivarinställning i Visma Lön, om du exempelvis har valt storlek Letter istället för A4. Detta kan du kontrollera under Arkiv - Inställningar - Skrivarinställningar.

Om lösningen ovan inte fungerar så behöver vi nog kika på detta tillsammans med dig, då får du gärna ta kontakt med mina kollegor på supporten som har möjlighet att koppla upp sig. 🙂

Önskar dig en fin måndag!

/Tinne