Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Utskrift av bokföringsorder per resultatenhet

Finns möjligheten att göra utskrift av bokföringsorder per resultatenhet. Det underlättar avstämning. Har arbetat med andra löneprogram som har den funktionen.

3 SVAR 3
annasarnehed
MEDLEM

Ja, om du lägger resultatenheterna som utskriftsurval så går det. Men bara 1 i taget, tyvärr....
My Janhall
ANSTÄLLD

Hej Annie! 

Jag förstår det som att du vill ta ut en utskrift på ett bokföringsunderlag från Löneprogrammet. Om du väljer utskriften Bokföringsunderlag så kan du bocka i summera per anställd, det kanske kan hjälpa dig en bit på vägen. Tyvärr så kan man inte välja något urskriftsurval på denna utskrift. Har jag har missförstått din fråga så får du gärna höra av dig här igen och förtydliga vilken utskrift du vill ta ut så kikar vi på det 🙂

Ha en fin helg! 
/ My 
annasarnehed
MEDLEM

Hej igen, jo det man får göra är att lägga sin resultatenhet som utskriftsurval på varje anställd i anställningsregistret flik 6 och sen välja ett utskriftsurval vid utskriften. 
Eftersom programmets enda urval vid utskrift av bokföringsorder är just "utskriftsurval" går det ju att lösa ändå. Det kanske inte är det en ekonom tänker sig ha som urval, men då får man hitta på egna lösningar för att få ut det man vill.

/Anna