Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
NY MEDLEM

Utveckling av Lön 600 - Jag saknar snabbvalet på Ändra arbetstid i Kalendariet!

Utveckling av Lön 600 - Jag saknar snabbvalet på Ändra arbetstid i Kalendariet!
4 SVAR 4
Highlighted
NY MEDLEM

Re: Utveckling av Lön 600 - Jag saknar snabbvalet på Ändra arbetstid i Kalendariet!

Hej,
Den finns fortfarande men är flyttad till den övre raden ovanför kalendern. Jag saknar att dock att den knappen saknar snabbkommando med alt-tangenten.... Förut kunde man använda alt+ä men det är visst borttaget.
mvh Anna Särnehed
Highlighted
UTFORSKARE

Re: Utveckling av Lön 600 - Jag saknar snabbvalet på Ändra arbetstid i Kalendariet!

Öppna Kalendarium och gå in på en anställd. Då kan du se Ändra arbetstid knappen. Den finns till höger om "Bläddra pilarna" i området mellan verktygsraden och fliken Kalendarium.

Tog ett tag för mig med att hitta:)

Highlighted
NY MEDLEM

Snabbkommando med alt-tangenten - det var precis det jag menade - uttryckte mig dåligt!

Med vänlig hälsning Phu

Highlighted
NY MEDLEM

Hej!
I och med att vi gjorde om utseendet i löneprogrammet ändrade vi menyerna, införde fliken Kommando och såg över våra snabbkommandon. Du kan nu komma åt Ändra arbetstid genom att trycka Alt+K+N när du står i kalendariet.