Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Linda_21
NY MEDLEM

Visma Companyexpense och tjänstebilar

Hej,

Vi har inte Visma Companyexpense, men jag undrar om det fungerar med tjänstebilar UTAN elektronisk körjournal? Kan man lägga upp förmånsbil? 

3 SVAR 3
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej Linda,

Menar du hur du lägger upp en förmånsbil i löneprogrammet så kan du läsa mer om detta i hjälpavsnittet Beräkna bilförmån . Här beskriver vi hur du gör inställningar och du hittar även en länk till Skatteverket där du hittar mer information om bilförmåner och hantering kring detta. 

På vår hemsida kan du även gratis ladda ner en mall för körjournal i pdf-format om du vill fortsätta att sköta hanteringen manuellt.

Ha en fin dag!

/Tinna 

Nej, jag menar om man kan ha körjournal i Visma Companyexpense på förmånsbilar.

Eller om den bara hanterar privata bilar OM man inte har elektronisk körjournal.

Hej!

Då tar vi nya tag. Arbetar inte själv i Companyexpense men hörde mig för med en kollega som berättade att ni skulle kunna använda er av funktionen "Registrera ny milersättning". Känner mig osäker på att detta verkligen är det du efterfrågor så för att säkerställa att detta passar ditt syfte föreslår jag att du ringer upp mina kollegor på supporten och så kan ni tillsammans hitta ett arbetssätt som skulle kunna fungera för dig.

Välkommen att höra av dig

/Tinna