Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

lindsman
UTFORSKARE

Visma Lön 300- återskapa företag utan säkerhetskopia

I min gamla dator använde jag Visma Lön 300 och använde den i flera månader. Har bara gjort säkerhetskopia på dem första månaderna när företaget startade. 

 

Har inköpt en ny dator och har installerat programmet från säkerhetskopia ur min första datorn samt använt den i cirka 2 månader. Men all data försvann och hann inte göra en säkerhetskopia. 

 

Finns det möjlighet att återskapa de 2 månaderna till första datorn utan säkerhetskopia, så att det blir alla månader fram till idag. 

3 SVAR 3
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej Lindbull,

Här rekommenderar jag att du tar kontakt med mina duktiga kollegor på supporten som har möjlighet att koppla upp och kika på vilka filer som finns kvar. samt hjälpa dig på bästa sätt. Jag håller tummarna för att det går att återskapa. 

 

Välkommen att höra av dig till supporten!

Tinna

 

Hej Tina,

 

Tack för svaret. Jag hör av mig till supporten för mer hjälp. 

Alla mina anställda har lönebesked i Kivra, vilket gör att jag kan ta där ifrån för att återskapa alla lönekörningar som saknas i Visma Lön 300 till min gamla dator och undrade om man kan göra så? Så att det inte blir några problem senare när jag ska synkronisera med Visma eEkonomi.

 

Ha en fin kväll

Hej Lindbull,

Det där låter lite komplicerat och går lite utöver mitt kunnande måste jag nog erkänna 🙂 

Men hör med mina kollegor på supporten så hoppas jag att det finns något vi kan göra för att hjälpa dig. 

 

Trevlig helg!

Tinna