Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

heureka
MEDLEM

Visma administration och lön i windows 11

Installerade windows 11 på min jobbdator och efter det fungerar inte visma.

Var i kontakt med support i början av december och fick svar att bollen tydligen ligger hos microsoft som

gör databaserna.

Som tur är har jag en laptop som har windows 10 installerat, men allt blir så mycket mer tidskrävande.

Jag undrar om det kommer att komma någon slags patch eller uppdatering så jag kan använda programmen där jag ska?

Om inte så hade det varit bra att veta för att se sig om efter andra program som fungerar med windows 11.

5 SVAR 5
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej Heureka!

 

Jag har bollat din fråga med mina kollegor och vi kan inte riktigt utröna vad för typ av problem du upplever i samband med uppdateringen till Windows 11. Däremot har vi lite olika lösningar runt detta som vi vill testa, men vi behöver koppla upp oss mot din jobbdator för att kunna hjälpa dig på bästa sätt.

Slå gärna en signal till mina duktiga kollegor på supporten så hjälper vi dig gärna i den kanalen istället. 

 

Trevlig helg! 

Tinna

Hej,

supporten har varit inne i min dator en gång och sa att det är databasen från microsoft som

spökar, men ska ringa dem igen och hoppas på en lösning.

Hej och tack för din återkoppling. När ärendet är löst får du gärna dela med dig av lösningen här i tråden. 

 

Trevlig helg!

Tinna

Problemet löst med hjälp av tekniker på support, en ny uppdatering på databasen och nu är jag äntligen med i gamet igen!!

Hej @heureka,

Det var härliga nyheter! Tack för att du återkopplade så vi vet att du har kommit vidare i programmet. 

 

Önskar dig en fin vecka och välkommen tillbaka till forumet. 

TInna