Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
NY MEDLEM

Hur kommer jag åt Forumet när jag är inloggad i eEkonomi Smart?

Hej

Sen ni gjorde om försvann rubriken Forum under hjälpen. Hur kommer jag åt Forumet i eEkonomi Smart? Att jag skriver här är att jag via informationen "Supportforum 2,0" under tips hittade en länk men det innebar att jag blev ny användare och jag måste öppna Forumet separat. Var hittar jag mina gamla uppgifter, frågor och svar jag skrivit och fått i gamla Forumet? Kan inte ens hitta kontaktuppgifter till er när jag är inloggad i eEkonomi Smart så jag kan ringa.

1 SVAR 1
COMMUNITY MANAGER

Svar: Hur kommer jag åt Forumet när jag är inloggad i eEkonomi Smart?

Hejsan! 

Vilken bra fråga du ställer! Det är garanterat många fler med dig som undrar detta 🙂 

Mellan det gamla forumet och hjälpen i eEkonomi fanns en integration som gjorde att foruminlägg syntes i hjälpen. Den integrationen gick inte att återanvända och vi jobbar för fullt med att bygga en ny integration mot vårt nya forum. Förhoppningen är att ha detta på plats i början av nästa år. 

Kontaktuppgifter till oss hittar du när du klickar på frågetecknet uppe i menyn, klickar sedan på den blå bubblan nere till höger i hjälp-rutan och sedan telefonen uppe till höger. 

help centre 1.jpg    help centre 2.jpg

Jag skickar ett mejl till dig så kan vi kika på vad som har hänt med din användare. 

/Lisa