Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Masterwallin
UTFORSKARE

Kommer inte åt era länkade svar

Screenshot_20200220-142807_Chrome.jpg

  •  
8 SVAR 8
Lisa Henriks
PRODUCT OWNER

Hej @Masterwallin

 

Det beror på att det inlägget som vi har länkat till är ett arkiverat inlägg, dvs det innehåller information som inte längre är korrekt. 

Jag är villig att hålla med om att det inte är särskilt tydligt med tanke på meddelandet. Jag ska kika på hur vi kan justera det så att du förstår att inlägget du länkats till är arkiverat. 

 

Vill du skicka över inlägget som du hittade länken i? Så ska jag fixa till länken i det inlägget. 

 

Tack! 

Lisa 

Masterwallin
UTFORSKARE

Hej igen. Ibland svar ni på inlägg och hänvisar med en länk till ett tidigare inlägg. Men när man följer den länken så kommer bifogad bild upp.

Precis, det är jag helt med på. Länkningen skedde troligtvis långt innan inlägget arkiverades. Det är inte supersnyggt, men när intill omöjligt att hålla koll på 😥 Därför hade jag velat veta vilket inlägg du var inne på så att jag hade kunnat rätta till det för att åtminstone ha ett inlägg mindre som länkar fel. 

Screenshot_20200220-144257_Chrome.jpg

 

Tack! 

Nu är länken borttagen från inlägget. 

Hej igen. Men jag är lite intresserad av svaret på inlägget.

Kawthi ställde en gång en fråga om detta, men i och med att det redan fanns ett svar i forumet om att bokföra skatteåterbäring i enskild firma så slog vi ihop hans fråga med det inlägget du hittade. Så länken ledde bara till Kawthi's ursprungsfråga 🙂 

Tackar☺️