Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Teman - Förslag

Hej!

Kan man möjligtvis få ett tema i webshop+ som har stöd/funktion för menyknapp/menylista i botten av skärmen i mobilvy?

Eller rent av större möjlighet att påverka teman rent generellt?

Avsaknaden av användardefinierade ytor är nog mitt största skäl idag att byta webshop förutom det rent uppenbara behovet av en koppling imellan webshoppen och bokföringsprogrammet.

 

Med möjlighet att påverka åtminstone något mer än sidfoten skulle jag kunna integrera egna databaser (lokala) och utöka min webshop med väldigt mycket mer produkter/användarvänliga verktyg att komma fram till rätt produkt för försäljning.

 

Finns det någon som helst tanke att utveckla eran webshop eller ska man inte räkna med mer? jag tänker att någon slant om året måste väl gå till annat än avkastning.

1 SVAR 1
My Janhall
ANSTÄLLD

Hej! 

Jag kommer flytta din tråd vidare till Idéer till Visma webshop så ska vi kika vidare på dina önskemål men vill bara se till att jag har förstått allt rätt.

Jag tänkte på punkten som gällde behovet av en koppling mellan din webshop och ditt bokföringsprogram. Vad jag kan se så använder du Visma eEkonomi som bokföringsprogram och har en synkronisering mellan webshopen och eEkonomi aktiverad. En aktiverad integration innebär att du bygger upp ditt artikelregister i ditt ekonomiprogram, artiklarna hämtas sedan därifrån till Visma Webshop, där du arbetar med presentationen av dem. Integrationen innebär också att de beställningar du får i din webbshop förs över till ditt ekonomiprogram som web-order och är klara för fakturering. Är det något i denna koppling du funderar på? 

/My