Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Vägledning i forumet

(updated by Lisa Henriks COMMUNITY MANAGER ‎2019-11-04 09:44 )

Hej Lisa

Jag hittar inte in i forumet, kan du vägleda mig

MIkael Pettersson

5 SVAR 5
COMMUNITY MANAGER

Svar: Vägledning i forumet

Hej Mikael! 

Jag vill tipsa dig om att läsa inlägget Så använder du Visma Spcs forum, där finns också en film som ger dig en fin överblick över hur vårt forum fungerar. 

Jag vet ju att du är en rackare på bokföring Mikael så jag misstänker att du kommer hänga mycket i området Bokföringsfrågor

Highlighted

Tack för svaret

Som det tidigare fungerat att frågeställningar skickades till min mail - den funktionen finns inte längre?

Mikael Pettersson

COMMUNITY MANAGER

(updated by Lisa Henriks COMMUNITY MANAGER ‎2019-11-06 11:30 )

Jovisst! Det lilla dumma här är att dina tidigare prenumerationer, oavsett om det var på olika områden eller på enskilda trådar följde inte med vid migreringen. Eller vi hade helt enkelt inte möjlighet flytta över det. 

Så jag skulle rekommendera dig att göra följande: 

1. Börja prenumerera på dom delarna som är inom ditt intresse, du kan kika i inlägget Prenumerera på innehåll i forumet för att se hur du går tillväga och vilka möjligheter som finns i vårt nya forum
  2. Klicka på din profilbild och välj Mina prenumerationer - Inställningar för informationsmeddelanden så kan du välja hur och när du ska få mejl skickade till dig. Vi har gjort default-inställningar men där har du möjlighet att ändra så att det passar dig. 

Jag är här för att hjälpa dig om du har fler frågor om hur forumet fungerar! 

NY MEDLEM

Det är ett tag sedan jag senast var inne i forumet. Gamla inlägg kommer fram i min profil, så jag verkar vara samma person. Men bland mina produkter, så finns inte Visma Skatt. Och när jag är inne i forumet för redovisning, eller vad det hette, där Visma Skatt på något vis verkar finnas, så går det inte att publicera nytt inlägg, det är liksom nertonat. Jag förstår inte hur jag ska kunna göra ett nytt inlägg om Visma Skatt. Enda jag verkar kunna göra är att svara på ett pågående ämne, som detta...

Så hur gör jag för att få in Visma Skatt som mina produkter samt var och hur publicerar jag ny fråga om det programmet?

COMMUNITY MANAGER

Hej Henrik! 

Välkommen tillbaka till forumet! 

Det var en tabbe från min sida där, jag hade inte gett användare av Visma Skatt behörighet att publicera en ny fråga. My bad! 

Jag har nu rättat till mitt misstag och det är fritt fram för dig att ställa frågor om Visma Skatt 🙂