Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Highlighted
NY MEDLEM

Varför finns jag inte längre?

Jag har fått kvitto i ett mail på att jag gjorde rätt vid övergången till nya Forum.

Men resultatet är att jag helt har försvunnit. Antagligen har alla mina inlägg också raderats.

Jag tror nog att jag aldrig hittills i mitt långa liv i it-branschen har läst en så totalt obegriplig instruktion som den vi skulle följa. 

Den hos er som granskade mina inställningar visste tydligen inte heller hur det skulle se ut eftersom jag inte har fått en enda avisering om inlägg efter 24 oktober. Jag vet inte vart min tidigare användaridentitet har tagit vägen.

Det känns extra trist då jag till och med fått ett tack för min aktivitet i forumet.

5 SVAR 5
Highlighted
NY MEDLEM

Svar: Varför finns jag inte längre?

Jag måste komplettera tidigare inlägg med den frustration jag känner av att som svar på inlägget dels få ett

- välkommen till forumet, dels 

- bli kallad Ny användare

Tack för det !  ☹️ ☹️ 

Highlighted
COMMUNITY MANAGER

Hej Lars! 

Tack för att du hör av dig - även om det nu är i en helt ny skepnad. Men vet du vad, jag har kikat i våra verktyg och jag kan se att din gamla vanliga användare finns kvar!

Jag kommer skicka ett mejl till dig med en förklaring om vad som har hänt och hur du gör för att vara på banan som Lars R igen. Anledningen till att jag inte skriver ut det här i forumet beror på att jag inte vill skriva ut dina mejladresser publikt. 

Jag har också dragit Anna i örat för att hon skrev en otydlig instruktion 🙂 

Vi hörs snart! 

Highlighted
NY MEDLEM

Hej!

Jag har fått detaljerade vänliga mail från Lisa. Men problemet är ändå inte löst. Jag kan fortfarande inte komma åt mina tidigare inlägg. Det skulle kräva att jag köper ytterligare en licens. Dessutom skulle jag ändå inte komma åt forumet från min normala inloggning utan skulle behöva logga in separat med denna extra licens. 

En så krånglig lösning är helt otroligt.

Highlighted
NY MEDLEM

Förstår ditt problem, jag har också försvunnit och kan inte komma åt forumet längre. Tror att det hände ungefär samma datum som för dig.

Highlighted
COMMUNITY MANAGER

Hej @Laila-59 

När jag tittar på din användare ser allt rätt och riktigt ut med historiken. Det som däremot har hände är att ditt användarnamn ändrades när vi bytte forumet. I vårt gamla forum kunde flera användare ha samma användarnamn men det är inte möjligt i vårt nya, därför har _4 lagts till efter ditt användarnamn. Vill du ändra användarnamn kan du kika i instruktionen Ändra användarnamn för att få hjälp. 

Vill du se dina tidigare inlägg så klickar du på din bild längst upp till höger och väljer Min profil. Scrolla ner i botten av sidan så ska du hitta Ämnen som jag deltagit i

Återkom gärna om det är något annat du syftar på när du säger att du inte längre kommer åt forumet. 

Lisa