Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Jocke - JP Ekonomiservice
VISMA CERTIFIERAD BYRÅ

signaturer i forumet

Hur får man till en signaturer i forumet på ens inlägg?

// Jocke - JP Ekonomiservice
1 GODKÄNT SVAR

Godkända lösningar
Agnes Ohrling
COMMUNITY MANAGER

Re: signaturer i forumet

Hej Joakim!

Om du loggar in och ut igen och följer samma steg som jag nämnde i mitt inlägg ovan borde det fungera nu med signaturen. Återkom gärna här i tråden om du stöter på några ytterligare problem med detta. 

Gällande Private Messenger ber jag hemskt mycket om ursäkt då det gick lite väl fort från mitt håll i mitt tidigare inlägg. Vi håller för tillfället på att utvärdera om den här funktionen är en prioriterad implementation i forumet framåt. Det är därför du inte kan se den som ett alternativ i din profil i dagsläget. Återigen ber jag om ursäkt för den tidigare informationen. Jag uppdaterar dig här i tråden när jag har mer information att dela med mig utav kring detta. 

Önskar dig en fin helg!

/Agnes

Hittar du en kommentar eller ett inlägg du tycker har hjälpt dig, ge den en 'like' och/eller markera det som ett 'Godkänt svar'. Detta hjälper andra på forumet! 🙂

Visa lösning i originalinlägg

7 SVAR 7
Agnes Ohrling
COMMUNITY MANAGER

Hej JP Ekonomiservice!

Härligt att du vill addera en signatur i din profil. Det är både en informativ och trevlig funktion! 🙂 

För att ställa in din signatur på forumet tar du följande steg: 

1. Klicka på din avatar uppe till höger på sidan 

2. Tryck på Mina inställningar 

3. Klicka sedan på Personlig Information

4. Skriv i ditt meddelande/signatur 

5. Klicka på Spara 

När detta är gjort så ska din signatur dyka upp i slutet av alla dina inlägg. Då vi är måna om er säkerhet här på forumet så rekommenderar vi att i signaturen inte inkludera någon information så som kundnummer, organisationsnummer, email eller telefonnummer. Om du vill komma i kontakt med en annan användare rekommenderar vi dig att använda funktionen Private Messenger där du kan skicka privata meddelanden till andra användare. 

Har du några fler frågor eller funderingar kring detta är du varmt välkommen att höra av dig. 

/Agnes 

Hittar du en kommentar eller ett inlägg du tycker har hjälpt dig, ge den en 'like' och/eller markera det som ett 'Godkänt svar'. Detta hjälper andra på forumet! 🙂
VISMA CERTIFIERAD BYRÅ

Hej

Har vart inne och letat efter vart jag skriver signatur men finns inte som du beskriver. Se bild hur det ser ut för mig.

Skärmavbild 2021-08-26 kl. 09.27.59.png

När de kommer till snabb meddelande så förstår jag de inte heller tyvärr, om jag vill kunna skriva ett meddelande enbart till dig vart gör jag de då? hittar ingen stans jag kan skicka ett meddelande enbart till dig?

/ Joakim

Agnes Ohrling
COMMUNITY MANAGER

Hej Joakim!

Om du loggar in och ut igen och följer samma steg som jag nämnde i mitt inlägg ovan borde det fungera nu med signaturen. Återkom gärna här i tråden om du stöter på några ytterligare problem med detta. 

Gällande Private Messenger ber jag hemskt mycket om ursäkt då det gick lite väl fort från mitt håll i mitt tidigare inlägg. Vi håller för tillfället på att utvärdera om den här funktionen är en prioriterad implementation i forumet framåt. Det är därför du inte kan se den som ett alternativ i din profil i dagsläget. Återigen ber jag om ursäkt för den tidigare informationen. Jag uppdaterar dig här i tråden när jag har mer information att dela med mig utav kring detta. 

Önskar dig en fin helg!

/Agnes

Visa lösning i originalinlägg

VISMA CERTIFIERAD BYRÅ

(uppdaterad av Jocke - JP Ekonomiservice ‎2021-09-30 08:50 )

Hej, verkar inte fungera på vissa av minna inlägg.

Skärmavbild 2021-09-30 kl. 08.49.46.png

Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej Joakim!

Vi kikar på varför det blir så och återkommer när vi vet mer.  

Trevlig helg!

/Tinna

Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej Joakim!

Vill bara uppdatera dig om att vi har ett pågående ärende gällande detta och felsökning pågår. 

Håll ut så hoppas vi kunna ge dig en lösning inom kort! 

/Tinna 

Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej Joakim!

Precis som du vet så går det inte att ha med signaturer på idéinlägg i forumet men vi ser över möjligheten att implementera detta. När vi har en färdig lösning så kommer vi att uppdatera tråden. 

Tack för ditt tålamod!

/Tinna