Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
Diskussion i Visma Tid
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Highlighted
NY MEDLEM

Appen Visma TID är supergammal?!

Android-appen Visma TID är jättegammal. Fick andnöd och nästan hjärtattack när jag sökte upp appen på Google Play: såg att Android-appen senast uppdaterades i december 2013. Den trevliga kvinnan på Visma telefonsupporten var lika förvånad som jag av detta faktum. Appen hade relativt svaga betyg (2.4) och kanske t o m har angelägna förbättringsbehov. Jag har behov av denna app tillsammans med de "äldre" pc-programmen FAKTURERING och TID. Dessa program fungerar bra för mitt behov.

Kommer TID-appen att fungera bra för mig? Hur ser utvecklings- eller förvaltningsplanen ut för TID-appen, vilken "roadmap" har Visma i detta fall? Eller går alla utvecklingsresurser nu till de nyare e-lösningarna (t ex eEkonomi)? Hur ska jag i mitt fall tänka kring mina planer för användning av Vismas produkter? Tacksam för indikation...:-)
1 SVAR 1
NY MEDLEM

Re: Appen Visma TID är supergammal?!

Hej, jag igen.

Fick ju tips att skicka min fråga till detta forum, för att få svar från Vismas utvecklings/supportgrupp. Det var förslaget jag fick via telefon med Vismas kund/produkt-person för en vecka sedan. Fortfarande inget svar alls.

Jag hoppas att någon på Visma kontaktar mig med något svar i frågan...:-).

mvh, Jan.